مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 13:062019-05-07بين الملل

ترامپ، قاتل شهروند عراقی را بخشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری یک نظامی آمریکایی که در سال 2009 در عراق یک زندانی را کشته بود، - رییس جمهور آمریکا با صدور یک حکم، مایکل بهنا نظامی آمریکایی که یک زندانی عراقی را کشته و به 25 سال حبس محکوم شده بود را مورد عفو قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری یک نظامی آمریکایی که در سال 2009 در عراق یک زندانی را کشته بود، مورد عفو قرار داد.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه روز دوشنبه (دیروز) اعلام کرد که رییس جمهور آمریکا مایکل بهنا نظامی آمریکایی که در دادگاه به جرم کشتن یک زندانی عراقی در سال 2009 به 25 سال حبس محکوم شده بود را مورد عفو قرار داد.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس ، دونالد ترامپ با امضای یک فرمان اجرایی عفو کامل این نظامی قاتل اهل ایالت اوکلاهما را که توسط دادگاه آمریکایی به 25 سال زندان محکوم شده بود، صادر و او را آزاد کرد.

این نظامی آمریکایی در جلسات دادگاه آمریکایی اذعان کرد در سال 2009 یک زندانی عراقی مظنون به عضویت در القاعده را کشت، اما مدعی شد که این قتل غیر عمدی و دفاع از خود بود.

مایکل بهنا گفته بود علیرغم دستور داده شده به او درباره انتقال این زندانی عراقی، او را به کنار یک کانال آبی در نزدیکی راه آهن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، قاتل شهروند عراقی را بخشید

ترامپ، قاتل شهروند عراقی را بخشید