مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 14:402019-05-07اجتماعي

آنچه «شریف آباد اردکان» دارد و «ابیانه» ندارد!


هر چند یزد و اصفهان به عنوان دو استان همجوار در مرکز کشورمان از گذشته تاکنون قرابت های بیشماری از نظر نوع ساختار بافت تاریخی، فرهنگی و حتی گاهی نوع بیانشان دارند امّا به نظر می آید که نوع توجه مسئولان هر یک به مقوله گردشگری تفاوت هایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یک فعال اجتماعی در استان یزد با سفر به شهرستان تاریخی کاشان دو موقعیت تاریخی مابین شریف آباد اردکان در استان یزد و ابیانه کاشان در استان اصفهان را مورد بررسی قرار داده است.

سیدحسین پایدار اردکانی در این باره می گوید: چند روز قبل فرصتی دست داد تا همپای دخترم در سفری دو روزه به روستای تاریخی و گردشگری ابیانه و شهرهای کاشان و قمصر، سری بزنم و از زیبایی های طبیعی و تاریخی این خطه از ایران عزیز بهره ببرم.

وی ادامه می دهد: آنچه در این سفر کاملاً بر من مشهود شد، این نکته بود که شهرستان کاشان، محور توسعه خود را بر مبنای صنعت گردشگری قرار داده و در این راه نه با کسی تعارف و نه تردیدی دارد.

وی با تاکید بر این که همه ی کاشان آماده پذیرش گردشگران است ، اظهار می کند: از تابلوهای راهنمای مسافرین بگیر تا سنگ فرش خیابان ها و آنچه در مقوله مبلمان شهری یک شهر توریستی جای می گیرد، همه و همه نشان می دهد که کاشانی ها سالهاست می دانند که چه می خواهند و فهمیده اند که برای ایجاد فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه «شریف آباد اردکان» دارد و «ابیانه» ندارد!

آنچه «شریف آباد اردکان» دارد و «ابیانه» ندارد!