مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 14:452019-05-07سياسي

ترامپ در تقابل با ایران به دنبال چیست؟


نظریه پرداز و کارشناس برجسته روابط بین الملل در آمریکا در یادداشتی با بررسی اهداف احتمالی سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، تاکید کرد که سرانجام این رویکرد مشخص نیست و خواسته های واشنگتن را نیز محقق نمی کند.

- نظریه پرداز و کارشناس برجسته روابط بین الملل در آمریکا در یادداشتی با بررسی اهداف احتمالی سیاست "فشار حداکثری" آمریکا علیه ایران، تاکید کرد که سرانجام این رویکرد مشخص نیست و خواسته های واشنگتن را نیز محقق نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفان والت، استاد دانشگاه هاروارد و نظریه پرداز آمریکایی در حوزه روابط بین الملل در یادداشت خود که نشریه فارین پالیسی منتشر کرده است، به ارائه پنج سناریوی احتمالی درباره سیاست دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در قبال کشورمان پرداخته و تصریح می کند: اولویت اول سیاست خارجی دولت ترامپ جمهوری اسلامی ایران است اما مشخص نیست که پایان آن چیست.

استفان والت در ادامه یادداشت خود با طرح این سوال که هدف دولت ترامپ درخصوص ایران چیست؟ نوشت: ماه هاست که تلاش های دولت را -شامل بیانیه جدید جان بولتون، مشاور امنیت ملی مبنی بر اینکه واشنگتن در پاسخ به یک سری تحرکات دردسر ساز و اقدامات تشدید کننده از سوی تهران یک ناو هواپیمابر را در خاورمیانه مستقر خواهد کرد- از نظر می گذرانیم اما من هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در تقابل با ایران به دنبال چیست؟

ترامپ در تقابل با ایران به دنبال چیست؟