مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 08:402019-05-08اقتصادي

پرداخت 360 میلیون تومان برای توانمندسازی خانواده های کودکان کار در اردبیل


مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از راه اندازی سامانه ثبت طلاق در استان اردبیل تا یک ماه آینده خبر داد.

- بهزاد ستاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه ثبت طلاق در اردبیل با هدف مراجعه زوجین در آستانه طلاق طراحی شده که ما در نظر داریم تا این زوجین را قبل از ورود به چرخه قضایی با ارائه مشاوره های تخصصی از این امر منصرف کنیم.

وی با بیان اینکه مراجعین به این سامانه به صورت مستقیم خدمات تخصصی طلاق را مرحله به مرحله طی می کنند و حتی در صورت سازش نیز پیگیری های سازمان بهزیستی تداوم دارد، خاطرنشان کرد: راه اندازی این سامانه جزو اولویت های اصلی و اساسی سازمان است که با تعریف سیستم ارجاع تا پایان خرداد ماه نسبت به راه اندازی آن اقدام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های بهزیستی در راستای توانمندسازی کودکان کار اشاره کرد و گفت: سیاست ما توانمندسازی خانواده های این کودکان است.

وی بیان کرد: تعداد کودکان کار در استان بسیار محدود است، به طوری که 270 تا 300 نفر از این کودکان کار در استان شناسایی شده که در سال گذشته نیاز بالغ بر 166 نفر از آنها را برآورده کردیم.

ستاری، اصلی ترین نیازهای این کودکان را نیاز پزشکی و خدمات درمانی، بازماندگی از تحصیل و اشتغال خانواده ها اعلام کرد و افزود: در سال گذشته در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 360 میلیون تومان برای توانمندسازی خانواده های کودکان کار در اردبیل

پرداخت 360 میلیون تومان برای توانمندسازی خانواده های کودکان کار در اردبیل