مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 08:502019-05-08پزشكي

توهمات 3 بعدی با سالویا


سالویا، نامی که برای بسیاری از افراد ناآشنا است و با شنیدنش شاید درک درستی از آن نداشته باشند اما همین نام بیگانه، بسیاری از افراد را دچار توهمات 3 بعدی کرده، - به طوری که فرد پس از مصرف آن یقین دارد آن توهمات برایش اتفاق افتاده و یک خیال و رؤیا نیست.

سالویا ماده توهم زایی است که می توان معادل فارسی آن را مریم گلی نامید که از تیره نعناییان بوده و در زمین های خاص و مرطوب کشت می شود که اخیراً کاشت آن در شمال کشور رواج یافته، اگر کمی دقت کنیم می بینیم که در سایت ها و شبکه های مجازی، این گیاه روان گردان را در قالب داروهای گیاهی تبلیغ کرده و ادعا می کنند که این داروی گیاهی به صورت معجزه آسا درمانگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه مصرف مواد مخدر از شیوه سنتی به صنعتی تبدیل شده است، به طوریکه هر روز مواد مخدر متنوعی با نام های عجیب و غریب در میان افراد به خصوص جوانان رواج یافته و زندگی آنها را به تباهی می کشد.

در روزهای نه چندان دور، تفریح افراد معتاد، مصرف تریاک و یا مواد مخدر سنتی بود اما جوانان نسل امروز که به شدت علاقمند به هیجان و کنجکاو هستند به مواد مخدر سنتی بسنده نکرده و با ترکیب چند مواد روان گردان و یا مصرف گل و سالویا، آینده مبهم و تاریکی را برای خود رقم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهمات 3 بعدی با سالویا

توهمات 3 بعدی با سالویا