مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398 ساعت 09:502019-05-09فناوري

اندروید اوتو بروز رسانی شد


گوگل در کنفرانس امسال خود اعلام کرد که یک نسخه جدید و بهتر از اندروید اوتو را طراحی کرده که بیشتر شبیه به گوشی هوشمند شده است.

- گوگل در کنفرانس امسال خود اعلام کرد که یک نسخه جدید و بهتر از "اندروید اوتو" را طراحی کرده که بیشتر شبیه به گوشی هوشمند شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، هرساله ما شاهد پیشرفت های سیستم عامل اندروید هستیم که گوگل سعی می کند ویژگی ها و طراحی های جدیدی را به اندروید اضافه کند.

در کنفرانس سالیانه گوگل(Google I/O 2019) سرویس اندروید اوتو گوگل هم بروز رسانی شده است.

اندروید اتو یک استاندارد گوشی های هوشمند است که توسط گوگل طراحی و توسعه یافته و به گوشی های هوشمند اندروید اجازه می دهد که از طریق کنسول خودرو روی داشبورد کنترل شوند.

استاندارد اندروید اتو به رانندگان اجازه می دهد تا نقشه جی پی اس ، سامانه ناوبری خودرو ، پخش موسیقی ، پیامک و جست وجوی وب را با صفحه نمایش لمسی کنترل کنند.

گوگل در این کنفرانس اعلام کرد که یک نسخه جدید از اندروید اوتو که دوباره طراحی شده است، از تابستان امسال روانه خودروها خواهد شد.

راد لوپز ( Rod Lopez)مدیر بخش محصولات اندروید اوتو گوگل اظهار کرد، کاربران ما همواره تمایل به داشتن مدلی از اندروید اوتو داشته اند که بتوانند آن را به خوبی درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندروید اوتو بروز رسانی شد

اندروید اوتو بروز رسانی شد