مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398 ساعت 17:512019-05-09بين الملل

روزنامه روس: ایران به کمک روسیه برای حفظ منافع خود در برابر آمریکا امیدوار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کامرسانت ، چاپ مسکو نوشته است: ایران اجرای بخشی از تعهدات خویش در چارچوب توافقنامه هسته ای را متوقف کرده و هشدار داده که اگر طی مدت 60 روز خواسته هایش درباره اجرای تعهدات همه طرفین شرکت کننده در برنامه .

- اعلام ضرب الاجل ایران برای کشور های اروپایی درباره اجرای تعهداتشان در قبال برجام، با سفر ظریف به مسکو همراه شده که گویای آن است که تهران روی کمک روسیه برای تأثیرگذاری بر اروپایی ها حساب کرده و در مسکو نیز این اقدام ایران قابل درک ارزیابی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه کامرسانت ، چاپ مسکو نوشته است: ایران اجرای بخشی از تعهدات خویش در چارچوب توافقنامه هسته ای را متوقف کرده و هشدار داده که اگر طی مدت 60 روز خواسته هایش درباره اجرای تعهدات همه طرفین شرکت کننده در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) انجام نگیرد، تدابیر شدیداللحن تری در این رابطه خواهد اندیشید.

طرف هشدارهای تهران، بیشتر کشورهای اروپایی هستند که وعده داده بودند از همه امکانات خود استفاده کنند تا ایران از خروج یکجانبه آمریکا از برجام که دقیقاً یک سال قبل اعلام شد، متضرر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه روس: ایران به کمک روسیه برای حفظ منافع خود در برابر آمریکا امیدوار است

روزنامه روس: ایران به کمک روسیه برای حفظ منافع خود در برابر آمریکا امیدوار است