مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 ساعت 10:202019-05-11سياسي

برای مقابله با تحریم ها باید دقت عمل در حوزه اقتصاد داخلی را تقویت کرد


یک عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: ایران بارها بر اهمیت بهره مندی از منافع برجام تأکید کرده اما طرف مقابل از جمله اروپایی ها اقدامی عملی در این راستا انجام نداده و به ارائه برخی بیانیه های شفاهی بسنده کرده است.

- محمد آشوری تازیانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: اروپایی ها اگرچه ساختاری موسوم به اینستکس را ایجاد و بر روی آن مانور سیاسی و رسانه ای می دهند اما این ساختار تأمین کننده انتظار ایران در مبادلات اقتصادی بین المللی نیست و فرصت 60 روزه ایران به آن ها نیز در همین راستا است که آن ها اقدامات عملی تری از خود نشان دهند.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنان باید این باور را در خودمان حفظ کنیم که برای مقابله با تحریم ها می بایست دقت عمل در حوزه اقتصاد داخلی را تقویت و جلوی سوء استفاده های سودجویان را بگیریم و راه حل را در ساختار اقتصادی داخلی بجوییم.

آشوری تأکید کرد: درآمدهای ارزی و سطح واردات کالاهای اساسی در کشورمان به اندازه ای هست که بتوانیم از بحران های دشمن ساخته عبور کنیم و لذا اگر نظارت مطلوبی در فرآیندهای توزیع و تخصیص داشته باشیم با مشکلی روبرو نخواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با تحریم ها باید دقت عمل در حوزه اقتصاد داخلی را تقویت کرد

برای مقابله با تحریم ها باید دقت عمل در حوزه اقتصاد داخلی را تقویت کرد