مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 ساعت 13:552019-05-11اقتصادي

جاعلان 37 میلیارد تومانی نقره داغ شدند


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شش عضو باند جاعلان حرفه ای که قصد داشتند با تاسیس یک شرکت کاغذی 37 میلیارد تومان پول برداشت کنند، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا لطفی در توضیح این خبر گفت : اوایل سال 1398، در پی طرح شکایت معاونت حقوقی یکی از بانکهای خصوصی مبنی بر دریافت تسهیلات بانکی توسط یک شرکت صوری، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همان تحقیقات اولیه مشخص شد فرد یا افرادی با تأسیس و ثبت یک شرکت صوری و به بهانه تأسیس یک کارخانه تولیدی اقدام به دریافت بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرده و پس از آن از محل شرکت متواری شدند، گفت: با بررسی اسناد و مدارک ارائه شده از سوی شرکت کاغذی به بانک، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که شرکت به نام یک خانم ثبت شده که در ادامه با شناسایی محل سکونت این خانم بازنشسته در شمال شرق تهران مشخص شد وی هیچ اطلاعی از ثبت شرکت به نام خود ندارد.

لطفی ادامه داد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی با بررسی شواهد و مستندات اطمینان پیدا کردند که با یک گروه حرفه ای از افراد جاعل و کلاهبردار روبرو هستند؛ لذا در شرایطی که کمترین اطلاعات در خصوص هویت واقعی این افراد وجود داشت اما با اقدامات ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعلان 37 میلیارد تومانی نقره داغ شدند

جاعلان 37 میلیارد تومانی نقره داغ شدند