مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 16:302019-05-12فرهنگي

کانون پخش کنندگان سینمای ایران فاقد وجاهت قانونی است


سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات پخش از انحلال کانون پخش کنندگان سابق ، نحوه عضوگیری این انجمن و همچنین نحوه فعالیت و نظارت بر باشگاه های نمایش فیلم خبر داد.

- مرتضی شایسته در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به اینکه در جلسه انجمن صنفی موسسات پخش درباره انحلال کانون پخش کنندگان سابق بحث هایی صورت گرفت، گفت: هیأت امنا کانون پخش کنندگان سابق متشکل از داریوش باباییان، بیژن امکانیان و اینجانب بود که با تصمیم هیأت امنا طبق اساسنامه کانون پخش و با توجه به ثبت تشکل صنفی تحت عنوان انجمن صنفی مؤسسات پخش ؛ منحل اعلام شد.

او در ادامه توضیح داد: هر گونه فعالیتی از این پس تحت نام کانون پخش کنندگان سینمای ایران فاقد وجاهت قانونی است و این مهم به اطلاع معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران مربوطه نیز رسید و از این تاریخ فقط انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات پخش فیلم سینمایی استان تهران وجاهت قانونی دارد که عضو خانه سینما بوده و از نظر وزارت کار نیز مراحل قانونی را گذرانده است.

سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات پخش درباره نحوه عضوگیری این موسسه بیان کرد: راه ورود به این تشکل صنفی برای توسعه انجمن صنفی و عضوگیری از طریق دعوت تمامی دفاتر پخش مجاز فیلم های سینمایی جهت هر گونه فعالیت صنفی که منافع آن مستقیماً به تمامی اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پخش کنندگان سینمای ایران فاقد وجاهت قانونی است

کانون پخش کنندگان سینمای ایران فاقد وجاهت قانونی است