مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 08:452019-05-13پزشكي

مرگ 2 برابری مادران باردار در آمریکا نسبت به کشورهای توسعه یافته


مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا (CDC) اعلام کرد که زنان باردار در ایالات متحده تا یک سال پس از وضع حمل نیز در معرض خطر مرگ و میر هستند و علت آن عمدتا مشکلات قلبی است که قابل پیشگیری هستند.

- مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا (CDC) اعلام کرد که زنان باردار در ایالات متحده تا یک سال پس از وضع حمل نیز در معرض خطر مرگ و میر هستند و علت آن عمدتا مشکلات قلبی است که قابل پیشگیری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا با آمار دو برابریِ میزان مرگ و میر مادران و نوزادان در مقایسه با هر کشور مشابه دیگر خود، در میان کشورهای توسعه یافته خطرناک ترین کشور برای زایمان به شمار می رود.

داده های جدید مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا نشان می دهد سالانه 700 زن به دلیل مشکلات بارداری در این کشور جان خود را از دست می دهند که یک سوم آن ها در طول بارداری، یک سوم به هنگام یا بلافاصله پس از زایمان و یک سوم دیگر تا یک سال پس از زایمان جان خود را از دست می دهند.

اما متخصصان می گویند اغلب این موارد به خصوص 34 درصد ناشی از بیماری های قلبی و 12.

5 درصد ناشی از عفونت های قابل پیشگیری است.

این گزارش پس از دستورالعمل های جدید ACOG (کالج متخصص زنان و زایمان) که نسبت به تبعیض های نژادی و نژادپرستی آشکار هشدار داد و اعلام کرد که زنان سیاه پوست بیشتر از زنان سفیدپوست احتمال مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 برابری مادران باردار در آمریکا نسبت به کشورهای توسعه یافته

مرگ 2 برابری مادران باردار در آمریکا نسبت به کشورهای توسعه یافته