مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 13:202019-05-13دانش

تربیت دانشجو بدون توجه به اشتغال، قابل پذیرش نیست


مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در این برهه تربیت دانشجو بدون توجه به اشتغال، قابل پذیرش نیست، - باید مباحث کارآفرینی، توجه به تقاضامحور بودن پایان نامه ها را مورد توجه قرار داد و دانشگاه ها تجربه های خوب دیگران را از نزدیک ببینید و با حوزه کسب و کار ارتباط برقرار کنند و اگر عزم دانشگاه ها برای فعالیت در این حوزه جزم است، ما حتما استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کشمیری در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه، از مرکز آپا و آزمایشگاه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی بازدید کرد و در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد، اظهار کرد: نظام آموزش عالی تحول یافته و جای قدردانی دارد که دانشگاه رازی و مدیریت این دانشگاه در مسیر این تحول پیش قدم شده است.

قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در امور فناوری، تحول دانشگاه ها را یک حرکت جمعی دانست و بیان کرد: بخش قابل توجهی از این حرکت در ستاد برنامه ریزی وزارت علوم است که باید شرایط و لوازم آن را فراهم کنند و بخش دیگری هم به نظام مدیریت دانشگاه ها برمی گردد.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، با تاکید بر اینکه مدیریت دانشگاه ها باید در راستای تحولات نظام آموزش عالی به صورت خودجوش عمل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانشجو بدون توجه به اشتغال، قابل پذیرش نیست

تربیت دانشجو بدون توجه به اشتغال، قابل پذیرش نیست