مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 13:502019-05-13دانش

آغاز ساخت خوابگاه 700 نفری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آینده نزدیک


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این دانشگاه تنها دانشگاهی است که 100 درصد دانشجویان متقاضی را در خوابگاه های خود اسکان می دهدو در این راستا نیز ساخت خوابگاه 700 نفری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آینده نزدیک آغاز می شود.

- آغاز ساخت خوابگاه 700 نفری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آینده نزدیک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این دانشگاه تنها دانشگاهی است که 100 درصد دانشجویان متقاضی را در خوابگاه های خود اسکان می دهدو در این راستا نیز ساخت خوابگاه 700 نفری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آینده نزدیک آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالعظیم نجاتی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در مجموع 3 هزار و 969 دانشجوی در حال تحصیل در 8 دانشکده دارد.

3 هزار و 432 دانشجو به صورت روزانه و 537 نفر در پردیس خود گردان مشغول تحصیل هستند.

وی بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه در دانشکده های پزشکی، دندان پزشکی، بهداشت (بهداشت عمومی، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری و ایمنی کار به صورت پیوسته و ناپیوسته در مقاطع کارشناسی)، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی (هوشبری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، فناوری اطلاعات سلامت، رادیولوژی و فوریت های پزشکی)، داروسازی و نیز دانشکده پرستاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت خوابگاه 700 نفری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آینده نزدیک

آغاز ساخت خوابگاه 700 نفری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آینده نزدیک