مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 07:452019-05-14فناوري

چگونه مرورگر اینترنت اکسپلورر را از ویندوز 10 حذف کنیم؟  


با توجه به آنکه بسیاری از کارشناسان امنیتی پیش تر اعلام کرده بودند که کاربران هرچه سریعتر به حذف مرورگر اینترنت اکسپلورر اقدام کنند، این گزارش به شما چگونگی این کار را تشریح کرده و آموزش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرورگر مایکروسافت اج (microsoft edge) که نرم افزار مرورگر اینترنتی اختصاصی توسعه داده شده توسط مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز است، چند سال پیش به عنوان جایگزین مناسبی برای مرورگر قدیمی اینترنت اکسپلورر معرفی و عرضه شد.

چندی پیش کارشناسان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به کاربران در فضای مجازی اعلام کرده اند که به هیچ عنوان از مرورگر اینترنت اکسپلورر ( internet explorer) استفاده نکنند چرا که مایکروسافت مدت ها قبل اعلام کرده بود که دیگر از این مرورگر اینترنتی پشتیبانی نکرده و برای آن نیز به روز رسانی های امنیتی و نرم افزاری ارائه نخواهد داد همین امر کافی است تا دلیل محکمی به شمار بیاید تا کاربران دیگر از آن استفاده نکنند.

امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران یکی از مسائلی است که در سال های اخیر از اهمیت بیشتر و بسزایی برخوردار شده است.

بر اساس گزارش وب سایت تک کرانچ، کاربران رایانه های مبتنی بر ویندوز 10 برای انجام این کار کافیست وارد قسمت control panel شده و در قسمت برنامه ها ( programs) بر روی گزینه turn windows features on or off کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مرورگر اینترنت اکسپلورر را از ویندوز 10 حذف کنیم؟  

چگونه مرورگر اینترنت اکسپلورر را از ویندوز 10 حذف کنیم؟