مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 09:202019-05-14فرهنگي

یک فرصت ناگهانی برای اکران فیلمی از شهاب حسینی


کارگردان فیلم سینمایی «نبات» مطرح کرد: به صورت ناگهانی زمانی برای اکران فیلم ما خالی شد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم چرا که شرایط اکران در ایران بسیار سخت است و اگر از فرصت های ناگهانی استفاده نشود، - کارگردان فیلم سینمایی نبات مطرح کرد: به صورت ناگهانی زمانی برای اکران فیلم ما خالی شد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم چرا که شرایط اکران در ایران بسیار سخت است و اگر از فرصت های ناگهانی استفاده نشود، فرصت اکران را از دست می رود.

پگاه ارضی در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط اکران در ماه رمضان گفت: من به دلایلی از اکران فیلمم در ماه رمضان خوشحالم چراکه هزینه بلیت ها در این ماه کمتر است و در این شرایط مردم برای سینما رفتن هزینه کمتری پرداخت می کنند.

او با تاکید بر اینکه اکران در ماه رمضان خیلی هم خوب است ادامه داد: یکی دیگر از حسن های اکران در این ماه این است که سینماها تا دیر وقت باز هستند.

این کارگردان افزود: در عین حال هر فیلمسازی دوست دارد بهترین اکران را بگیرد اما من از اینکه فیلم نبات به دست مردم رسید، خوشحالم و معتقدم در ماه رمضان هم می توان فروش خوبی داشت.

ارضی در پاسخ به این سوال که چرا فیلم سینمایی نبات در ماه رمضان اکران شد، توضیح داد: به صورت ناگهانی زمانی برای اکران فیلم ما خالی شد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرصت ناگهانی برای اکران فیلمی از شهاب حسینی

یک فرصت ناگهانی برای اکران فیلمی از شهاب حسینی