مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 16:552019-05-14سياسي

تحریم ها ذره ای از محبت ایرانیان به اتباع خارجی نمی کاهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به فرهنگ نوع دوستی ایرانیان و آموزه های دینی مسلمانان و خصوصا فرهنگ مردم استان سمنان گفت: - تحریم ها ذره ای ازمهربانی و محبت ایرانیان به اتباع خارجی و خصوصا همزبانان افغان نمی کاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله خجسته پور در دیدار با معاون سفیر استرالیا در ایران و هیات کارشناسان امور پناهندگان نروژ در سمنان اظهار کرد: استان سمنان که از جمله استان های میزبان همنوعان افغانستانی است مردمی با فرهنگ و میهمان نواز و ارتباط و تعامل بسیار سازنده و مثبتی میان شهروندان استان سمنان و پناهندگان افغان وجود دارد.

وی با تقدیر از همراهی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل افزود: علاوه بر تعاملات فرهنگی میان مردم استان سمنان و میهمانان افغانستانی، خدمات رسانی بسیار خوب و مطلوبی از سوی نهادهای حاکمیتی مستقر در استان با همکاری و همراهی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد به این عزیزان ارائه می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تحصیل جمعیت زیادی از فرزندان خانواده های افغان در مدارس این استان گفت: ارتباط صمیمانه و دوستانه ای میان دانش آموزان افغانی و ایرانی حاضر در مراکز آموزشی استان برقرار شده و استفاده مشترک این دو از یک ظرفیت و عدالت آموزشی فعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها ذره ای از محبت ایرانیان به اتباع خارجی نمی کاهد

تحریم ها ذره ای از محبت ایرانیان به اتباع خارجی نمی کاهد