مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 04:002019-05-15سياسي

جلسات روحانی با سیاسیون؛ مفید یا بی نتیجه؟


این ششمین جلسه روحانی با برخی از فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب بود.

جلساتی که بیشتر به بهانه افطاری و در ماه رمضان برگزار می شود تا رییس جمهور در جریان دغدغه ها و نظرات سیاسیون چپ و راست کشور قرار گیرد.

- اما آیا این جلسات نتایج مورد نظر را به بار آورده اند یا تنها در آنها دیدارها تازه شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهوری اسلامی ایران امسال هم در شامگاه 21 اردیبهشت در یک ضیافت افطاری میزبانی جمعی از فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب بود.

جلسه ای که از حضور همزمان و دست در دست بهزاد نبوی اصلاح طلب و احمد توکلی اصولگرا به عنوان دو رقیب سیاسی قدیمی گرفته تا غیبت محمدرضا عارف و حرف و حدیث های پس از آن، به خبرساز شدنش بیشتر کمک کرد.

در این نشست از میان اصولگرایان چهره هایی مثل غلامعلی حدادعادل، غلامرضا مصباحی مقدم، احمد توکلی و حسین مظفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیدرضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز، محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، اسدالله بادامچیان دبیرکل و حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، عبدالحسین روح الامینی رییس خانه احزاب، شهاب الدین صدر رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت و امیر محبیان فعال و تحلیل گر سیاسی و از میان اصلاح طلبان، بهزاد نبوی، علی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات روحانی با سیاسیون؛ مفید یا بی نتیجه؟

جلسات روحانی با سیاسیون؛ مفید یا بی نتیجه؟