مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 10:002019-05-15فرهنگي

خسرو معصومی: حاضرم «خرس» فقط یک هفته اکران شود


خسرو معصومی با بیان اینکه رده بندی سنی در سینما بیشتر برای تنبیه فیلم های سخیف است، گفت: من حاضرم فیلم «خرس» حتی برای یک هفته روی پرده سینماها باشد اما بالاخره به اکران برسد.

- خسرو معصومی با بیان اینکه رده بندی سنی در سینما بیشتر برای تنبیه فیلم های سخیف است، گفت: من حاضرم فیلم خرس حتی برای یک هفته روی پرده سینماها باشد اما بالاخره به اکران برسد.

این کارگردان سینما در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا با توجه به اعمال رده بندی سنی در فیلم ها و این گمانه زنی که شاید برخی فیلم های مسئله دار با اکران محدودتر شرایط نمایش پیدا کنند، تمایل به اکران فیلم خرس دارد؟ بیان کرد: واقعیت این است که به نظر من رده بندی سنی برای فیلم های زرد و سخیف است تا اگر فیلمی از نظر مدیران به درد مخاطب نمی خورد کنترل شود.

البته این رده بندی سنی موضوع تازه ای در سینما نیست و من هم موافقم که تماشای یک فیلم بخاطر یکسری حرف های رکیک و نامناسب برای بچه ها محدود شود اما اگر فیلمی که بار اجتماعی دارد مجبور به محدودیت در اکران باشد اتفاق خوبی نیست.

او با اشاره به اینکه هشت سال از ساخت فیلم خرس گذشته و هنوز نمایش پیدا نکرده است، درباره اینکه آیا با اعمال محدودیت سنی امکان نمایش خرس فراهم می شود همانطور که درباره خانه پدری گمانه زنی می شود؟ ادامه داد: من حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسرو معصومی: حاضرم «خرس» فقط یک هفته اکران شود

خسرو معصومی: حاضرم «خرس» فقط یک هفته اکران شود