مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 ساعت 10:502019-05-16سياسي

باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مسائل بین المللی باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد و فارغ از نگاه های سیاسی در راستای اعتلای کشور و استان تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا خدیجه ربیعی در دیدار مسئولان و کارگزاران چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به پیگیری مشکلات استان در وزارتخانه ها، گفت: تسهیلات خوبی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان طی جلسه اخیر تصویب شد.

وی آب را یکی از مسائل مهم استان خواند و افزود: در همین راستا اعتبار خوبی برای پروژه آبرسانی بن-بروجن در سال جاری پیش بینی شده است و با توجه به تأکیدات وزیر نیرو این پروژه تا سال 99 به بهره برداری می رسد.

وی جذب سرمایه های داخلی و خارجی را لازمه رفع مشکلات ترانزیتی استان از جمله هوایی و جاده ای دانست و اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اعتبارات خوبی برای این حوزه در بودجه سال جاری و جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی شاهد پیشرفت خوبی در حوزه راه ها خواهیم بود.

نماینده مردم بروجن در مجلس گردشگری را از حوزه های مغفول مانده استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و ادامه داد: گردشگری با توجه به ظرفیت ها و منابع استان می تواند در توسعه استان بسیار اثرگذار باشد که نیازمند توجه و اهتمام بیشتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد

باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد