مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 ساعت 14:112019-05-16اقتصادي

اختلاف 56 میلیونی قیمت هر متر مربع مسکن در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی روانشادنیا در برنامه تیتر امشب با موضوع صنعت مسکن پیشران اقتصاد کشور با اشاره به اینکه باید بررسی اصلاح قانون پیش فروش مسکن در مجلس هر چه زودتر نهایی شود، - یک کارشناس مسکن با تأکید بر اینکه میان ارزان ترین و گرانترین خانه در تهران 56 میلیون تومان در هر متر اختلاف است، گفت: این اختلاف قیمت نشان می دهد چه شکاف قیمتی و طبقاتی به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی روانشادنیا در برنامه تیتر امشب با موضوع صنعت مسکن پیشران اقتصاد کشور با اشاره به اینکه باید بررسی اصلاح قانون پیش فروش مسکن در مجلس هر چه زودتر نهایی شود، گفت: بحث زمان صدور مجوز های ساختمانی یکی از مشکلاتی است که برای سازندگان مسکن مطرح است.

وی افزود: از ابتدای امسال شهرداری ها عوارض صدور پروانه ساختمانی را افزایش داده اند که این خود مانعی برای تولید مسکن حساب می شود.

روانشادنیا با اشاره به اینکه قطعاً تولید مسکن به عنوان پیشران اقتصاد کشور می تواند به رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور کمک کند، اظهار داشت: قطعاً افزایش هزینه های عوارض صدور پروانه های ساختمانی و قیمت مصالح ساختمانی فشار مضاعفی به سازنده ها و درنهایت به تولید مسکن خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف 56 میلیونی قیمت هر متر مربع مسکن در تهران

اختلاف 56 میلیونی قیمت هر متر مربع مسکن در تهران