مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 08:402019-05-18سياسي

تور کاپادوکیا بهترین فرصت برای لذت بردن از بالن سواری


کاپادوکیا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد اما این ایام به دلیل برگزاری فستیوال بالن سواری، بهترین زمان سفر به این شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا به اعلام آژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ژوان شن سفید ، سفر به کاپادوکیای ترکیه و لذت بردن از جاذبه های این شهر به خصوص بالن سواری، در سال های اخیر در کشور ما مشتاقان زیادی پیدا کرده و به طبع آن، تور کاپادوکیا که اغلب به صورت ترکیبی با قونیه اجرا می شود نیز با استقبال گردشگران ایرانی مواجه شده است.

شهر کاپادوکیا که در مرکز کشور ترکیه واقع شده یکی از شهرهایی به شمار می رود که از تاریخ باستان به یادگار مانده و در طول تاریخی طولانی شاهد اتفاقات و تحولات فراوانی بوده است.

آثار و نشانه های زندگی انسان ها در این شهر به زمان های بسیار دور باز می گردد به صورتی که در کاوش های باستانی آثار زندگی انسان های اولیه نیز در کاپادوکیا به دست آمده است.

کاپادوکیا از نظر جغرافیایی و سوق جیشی در نقطه ای قرار داشته که اهمیت فراوانی برای حکومت های پیرامون خود داشته و به همین دلیل در دوره های مختلف تاریخی، گذر لشکریان امپراطوری هخامنشیان، اسکندر مقدونی، سلوکیان، رومیان، ساسانیان، امپراطوری بیزانس، اعراب و … بر این شهر افتاده و آثاری از هر یک از آن ها در این شهر به جامانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور کاپادوکیا بهترین فرصت برای لذت بردن از بالن سواری

تور کاپادوکیا بهترین فرصت برای لذت بردن از بالن سواری