موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 10:102019-05-19بين الملل

حمایت حزب کارگر انگلیس از برگزاری یک همه پرسی جدید بر سر بریگزیت


حزب کارگر انگلیس اعلام کرد، این حزب خواهان گنجانده شدن برگزاری یک همه پرسی عمومی دیگر بر سر خروج از اتحادیه اروپا در لایحه مربوط به تصویب توافق پیشنهادی بریگزیت پیش از ارائه شدن این لاحیه به پارلمان و به رأی گذاشته شدن آن در میان قانونگذاران در ماه آینده میلادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه حریت، ترزا می، نخست وزیر انگلیس تاکنون سه بار در رأی گیری پارلمان بر سر توافق بریگزیت پیشنهادی خود و تصویب شدنش شکست خورده و قرار است اوایل ژوئن لایحه مربوط به تصویب توافق بریگزیت به نام لایحه توافق خروج مجدداً به پارلمان به منظور رای گیری دوباره بر سر آن داده شود.

با این حال حزب مخالف کارگر و برخی اعضای مخالف در حزب محافظه کار متعلق به ترزا می گفته اند که با این لاحیه مخالفت خواهند کرد.

کایر استارمر سخنگوی حزب کارگر به رادیو بی بی سی گفت: دولت انگلیس باید با جدیت مساله گنجاندن برگزاری یک همه پرسی عمومی دیگر بر سر بریگزیت در این لایحه را به منظور شکسته شدن بن بست در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: ما دیگر نمی توانیم دایما یک هفته دیگر زمان بخریم در حالی که چند ماه است نخست وزیر این کار را انجام داده است.

این در حالی است که ترزا می علناً با برگزاری دومین همه پرسی عمومی بر سر خروج از اتحادیه اروپا مخالفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حزب کارگر انگلیس از برگزاری یک همه پرسی جدید بر سر بریگزیت

حمایت حزب کارگر انگلیس از برگزاری یک همه پرسی جدید بر سر بریگزیت