مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 13:552019-05-19بين الملل

واریز کمک نقدی صلیب سرخ به حساب هلال احمر


کمیته بین المللی صلیب سرخ مبلغ 100هزار یورو را به جمعیت هلال احمر ایران اهداء و مبلغ 300هزار یوروی دیگر را نیز برای پاسخگویی به مشکلات ناشی از سیلابهای اخیر تخصیص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارک آخرمان رییس دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران، در نشست رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ با ریاست جمعیت هلال احمر ایران، تایید کرد که کمیته بین المللی صلیب سرخ طی هفته های آتی بر حمایت مالی خود از جمعیت هلال احمر ایران خواهد افزود.

وی با بیان اینکه بار دیگر با مردم سیل زده ابراز همدردی و همبستگی می کنیم، گفت: مأموریت صرفاً بشردوستانه کمیته بین المللی صلیب سرخ عبارت است از حمایت و حفاظت از زندگی و کرامت قربانیان مخاصمات مسلحانه و کمک رسانی به آنها؛ با این حال در زمان بلایای طبیعی کمیته بین المللی صلیب سرخ به عنوان یکی از اعضای نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر تا سرحد امکان از دیگر اعضای نهضت، از جمله جمعیت های ملی و فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر پشتیبانی می کند.

آخرمان با تقدیر از عملیات امداد و نجاتِ جمعیت هلال احمر ایران گفت: کمیته بین المللی صلیب سرخ کمی پس از آغاز سیل برای ارائه توان فنی که در ایران در رابطه با خدمات بازپیوند خانواده (RFL) و آموزش خطرات مین (MRE) در اختیار دارد، به مقامات ایرانی اعلام آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز کمک نقدی صلیب سرخ به حساب هلال احمر

واریز کمک نقدی صلیب سرخ به حساب هلال احمر