مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:002019-05-19سياسي

صدور کیفرخواست برای 38 نفر از ارازل و اوباش اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست برای 38 نفر از ارازل و اوباش اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدناصر عتباتی در اولین نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ما در مبارزه با فساد و ناامنی در استان با هیچ فردی مماشات نخواهیم داشت و به جد با اخلالگران و عوامل برهم زننده نظم و امنیت و آرامش استان برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و فعالا عرصه خبری استان باید با قوانین مربوط به مطبوعات آشنایی کامل و کافی داشته باشند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و رسانه ها ظرفیت ممتاز و خوب پیشگیری از وقوع جرم در استان اردبیل هستند و ما از هر نقد سازنده ای که منجر به پیشرفت و تعالی منطقه شود استقبال می کنیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل نشر اکاذیب برای خوشایند افراد خاص در فضای مجازی را جایز ندانست و بیان کرد: اگر قرار است ما در آینده جوابگوی وجدان خود باشیم پس شایسته است تا با قلم زدن در مسیر حق و حقیقت قلم فروشی نکرده و سه مقوله قانون، شرع و اخلاق را در همه امور سرلوحه خود قرار دهیم.

عتباتی بحث حقوق عامه را یکی از رسالت های اصلی دستگاه قضا در صیانت و گسترش حقوق مردم اعلام کرد و گفت: در این حوزه اقدامات خوبی در استان در حال انجام است و برنامه ریزی های مناسبی نیز در این حوزه انجام است که از جمله آن در سال گذشته تنظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای 38 نفر از ارازل و اوباش اردبیل

صدور کیفرخواست برای 38 نفر از ارازل و اوباش اردبیل