مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:262019-05-21اقتصادي

پوشش های تزیینی کاشی و سرامیک با کمک فناوری نانو ارتقا یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت گروه تولیدی آراسرام در حوزه فناوری نانو و دریافت گواهی نانومقیاس برای فناوری نانوپوشش دهی کاشی و سرامیک، - یک شرکت ایرانی با گذشت یک سال از دریافت گواهی نانومقیاس توانسته با کمک فناوری نانو پوشش های تزیینی کاشی و سرامیک را ارتقا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت گروه تولیدی آراسرام در حوزه فناوری نانو و دریافت گواهی نانومقیاس برای فناوری نانوپوشش دهی کاشی و سرامیک، محصولات نانویی این شرکت نه تنها جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده، بلکه به برخی از کشور های همسایه نیز صادر شده است.

فرهاد غفاری، مدیرعامل گروه تولیدی آراسرام می گوید: در حال حاضر محصولات نانویی آراسرام به صورت مستمر در بازار توزیع شده و روزانه بیش از 200 مترمربع کاشی و سرامیک دارای پوشش نانویی در بازار به فروش می رسد.

بخشی از این محصولات به کشور های عراق، آذربایجان و افغانستان صادر می شود.

با توجه به این که اندکی بیش از یک سال است که کار خود را در حوزه نانو آغاز کرده ایم، همین نتایج امیدوارکننده است و ما برای توسعه بازار برنامه هایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش های تزیینی کاشی و سرامیک با کمک فناوری نانو ارتقا یافت

پوشش های تزیینی کاشی و سرامیک با کمک فناوری نانو ارتقا یافت