مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 23:152019-05-21سياسي

پایگاه جامع قرآنی رونمایی شد


حجت الاسلام شهریاری در مراسم رونمایی از «پایگاه جامع قرآنی» بیان کرد: امروزه شاهد انقلاب جدیدی در زمینه فناوری اطلاعات هستیم و انقلاب زنجیره بلوکی، - حجت الاسلام شهریاری در مراسم رونمایی از پایگاه جامع قرآنی بیان کرد: امروزه شاهد انقلاب جدیدی در زمینه فناوری اطلاعات هستیم و انقلاب زنجیره بلوکی، سومین انقلاب در این عرصه است که همه جامعه را به لرزه درخواهد آورد.

امروزه استفاده از رمز ارزهای دیجیتالی منجر شده که با پول مجازی بتوانیم خرید کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از پایگاه جامع قرآنی ، به عنوان بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام، سه شنبه شب 31 اردیبهشت در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری رییس مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضاییه و رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به بیان نکاتی درباره فناوری بلاک‎چین پرداخت و افزود: بلاک چین، فناوری توزیع اطمینان است که به معامله دو نفر اطلاق می شود که چه بسا همدیگر را نشناسند.

وی ادامه داد: امروزه شاهد انقلاب جدیدی در زمینه فناوری اطلاعات هستیم و انقلاب زنجیره بلوکی، سومین انقلاب در این عرصه است که همه جامعه را به لرزه درخواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه جامع قرآنی رونمایی شد

پایگاه جامع قرآنی رونمایی شد