مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 09:152019-05-22ورزشي

تقدیر بطحایی از درخشش تیم دو و میدانی دانش آموزی در مسابقات جهانی کرواسی


وزیرآموزش وپرورش در پیامی از درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزی از افتخارآفرینی آنان در عرصه مسابقات جهانی کرواسی تقدیر کرد.

- تقدیر"بطحایی" از درخشش تیم دو و میدانی دانش آموزی در مسابقات جهانی کرواسی وزیرآموزش وپرورش در پیامی از درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزی از افتخارآفرینی آنان در عرصه مسابقات جهانی کرواسی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان کشور در رقابت های جهانی کرواسی، سید محمد بطحایی طی پیامی ضمن تبریک کسب موفقیت این تیم از زحمات دانش آموزان و دست اندرکاران ورزش دانش آموزی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: به نام خداوند بخشنده و مهربان با یاری خداوند متعال و با اهتمام دانش آموزان قهرمان در عرصه ی دو و میدانی ، شاهد کسب عناوین و افتخارات شایسته ی تیم دو و میدانی دانش آموزی در بخش دختران و پسران در آوردگاه جهانی کرواسی هستیم.

ضمن عرض تبریک به مناسبت این افتخارآفرینی های ارزشمند به ویژه کسب اولین مدال جهانی در رقابت های دو و میدانی دخترانبه ملت شریف ایران، مربیان و معلمان، از تلاش و اهتمام دانش آموزان قهرمان و مجموعه ی دست اندرکاران ورزش دانش آموزی به ویژه معلمان تربیت بدنی و مربیان پرتلاش تیم دو و میدانی دانش آموزی تشکر و قدردانیمی نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بطحایی از درخشش تیم دو و میدانی دانش آموزی در مسابقات جهانی کرواسی

تقدیر بطحایی از درخشش تیم دو و میدانی دانش آموزی در مسابقات جهانی کرواسی