مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 13:502019-05-22اقتصادي

امسال گبه بافی و نخ ریسی در همدان احیا می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اعلام کرد: هر سال یک یا دو مورد احیا و زنده سازی هنرهای منسوخ شده را داریم که امسال «گبه بافی و نخ ریسی» را در دستور کار خود قرار داده ایم.

- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اعلام کرد: هر سال یک یا دو مورد احیا و زنده سازی هنرهای منسوخ شده را داریم که امسال گبه بافی و نخ ریسی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم مظاهری چهارشنبه یکم خردادماه در نشست تخصصی فعالان صنایع دستی استان همدان، با بیان اینکه تولید صنایع دستی معاف از مالیات است، ادامه داد: استان همدان از لحاظ آمار صنعتگران هنرمند، جز پنج استان برتر کشور بوده که در تولید صنایع دستی سرآمد و نام آور است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، افزود: صنایع دستی جز نیازهای اساسی زندگی شهروندان نیست به همین علت فروش این نوع اقلام سخت و دشوار است.

مظاهری درباره بازار فروش صنایع دستی عنوان کرد: تولیدکنندگان و فروشندگان باید خود را نسبت به علم بازاریابی و فروش به روز کنند و توانایی رقابت خود را در این میدان افزایش دهند.

وی خطاب به دلالان این عرصه، اظهار کرد: سعی کردیم با برگزاری نمایشگاه های سراسری، واسطه را از بین برده و بین فروشنده و خریدار ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال گبه بافی و نخ ریسی در همدان احیا می شود

امسال گبه بافی و نخ ریسی در همدان احیا می شود