مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 13:552019-05-23سياسي

فتح خرمشهر به دنیا فهماند که انقلاب ماندنی است


فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه در فتح خرمشهر ید واحده بودیم، گفت: به برکت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و افتخاراتی نظیر فتح خرمشهر، - فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه در فتح خرمشهر ید واحده بودیم، گفت: به برکت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و افتخاراتی نظیر فتح خرمشهر، هیچ قدرت به ظاهر نظامی جرات حمله به ایران را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در آیین گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن سلمان ساوجی ساوه اظهار کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد سمبل مقاومت ملت ایران علیه جبهه کفر بود.

وی بیان کرد: این عملیات در سه مرحله طراحی شد اما در چهار مرحله شامل عبور از رودخانه کارون و رسیدن به جاده اهواز خرمشهر، رسیدن به مرزهای بین المللی، شکستن همینه دشمن و ورود به خرمشهر اجرایی شد.

وی پیش بینی یک عملیات پشتیبانی را از دیگر ماموریت های این عملیات بیان کرد و افزود: با انتخاب فکه به عنوان منطقه عملیاتی پشتیبانی و تشکیل چهار قرارگاه عملیاتی مشترک سپاه و ارتش شامل قرارگاه فتح، مصر، قدس و فجر با گردان های رزمی و دفاعی، ترکیب مبارکی از رزمندگان سپاه، ارتش، بسیج را شکل شد و به عنوان ید واحده عملیات را اجرا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر به دنیا فهماند که انقلاب ماندنی است

فتح خرمشهر به دنیا فهماند که انقلاب ماندنی است