مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 20:552019-05-23فرهنگي

دوری از قرآن عامل خواری و ذلت مسلمانان است


یک نویسنده و پژوهشگر قرآنی در نشست تخصصی «پژوهش های علمی در قرآن» در غرفه خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن با اشاره به آیه 78 سوره نمل گفت: - یک نویسنده و پژوهشگر قرآنی در نشست تخصصی پژوهش های علمی در قرآن در غرفه خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن با اشاره به آیه 78 سوره نمل گفت: دانشمندان به عملکرد حواس پنج گانه دست یافته اند اما درباره قلب به عنوان یک خروجی که در این آیه بیان شده، هنوز اطلاعی ندارند و به علم آن دست نیافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل بهاری در ادامه با تأکید بر انس با قرآن افزود: گرفتاری مسلمانان در زمان حاضر به دلیل دوری از قرآن و تعالیم آن است و همین امر باعث شده از قافله تمدن بشری عقب بیفتند و با وجود جمعیت بیش از یک میلیارد نفری مسلمانان خودباخته اند و از تفرقه رنج می برند.

از این رو نیاز است که به این کتاب روی بیاوریم.

بهاری ادامه داد: در این دوران رشد علم، ذکر گوشه ای از تذکرات علمی آخرین کتاب الهی از ضروریات یک اقدام فرهنگی است تا انسان ها و به ویژه جوانان تشنه علم و معرفت به سوی دریای پربرکت قرآن رهنمون شوند.

وی با اشاره به آیه 9 سوره اسرا گفت: راهی که قرآن پیشنهاد می کند استوارترین راه است اما در فضای مجازی شبهاتی را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از قرآن عامل خواری و ذلت مسلمانان است

دوری از قرآن عامل خواری و ذلت مسلمانان است