مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 13:152019-05-25بين الملل

محافظت از ترامپ در سفر به ایرلند با انواع تدابیر نظامی و سلاح ها


رییس جمهور آمریکا در حالی چند روز دیگر در راستای سفر سه روزه به بریتانیا، وارد ایرلند می شود که با ادوات و تجهیزات نظامی قدرتمندی شامل یک کشتی جنگی، - یک زیردریایی هسته ای، موشکهای ضدهوایی، ادوات نیروی هوایی و نیروهای ویژه از او طی این سفر محافظت می شود؛ تدابیری که میلیونها دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی و بریتانیایی را صرف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه میرور، قرار است نیروی دریایی آمریکا در روزهای منتهی به سفر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به ایرلند و قبل از نشستن هواپیمای حامل وی در تاریخ 5 ژوئن در شانون ، با اجرای تدابیر محرمانه، کشتی های حاوی تسلیحات را به ساحل غربی منتقل کنند.

فرودگاه شانون در ایرلند مجهز به موشک های زمین به هوا برای محافظت از هواپیمای ریاست جمهوری ترامپ در برابر هر گونه تهدید هوایی است.

بالغ بر دوهزار نیرو نیرو نیز برای امنیتی کردن کامل منطقه به کار گرفته خواهند شد و مجموع این تدابیر هزینه ای حدودا 10 میلیون یورویی خواهد داشت.

در طول سفر ترامپ تمام مرخصی ها و استراحت های نظامیان لغو می شود و صدها سرباز دیگر از پادگان های سراسر کشور به ناحیه کلر منتقل می شوند.

ترامپ 72 ساله به همراه همسر 49 ساله اش ملانیا در صبح روز چهارشنبه پنجم ژوئن وارد ایرلند شده و به دیدار نخست وزیر ایرلند، ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافظت از ترامپ در سفر به ایرلند با انواع تدابیر نظامی و سلاح ها

محافظت از ترامپ در سفر به ایرلند با انواع تدابیر نظامی و سلاح ها