مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 15:152019-05-25فرهنگي

برند سازی برای موزه رقابت زاست


مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران معتقد است: برندسازی برای موزه های استان تهران، مزیت رقابتی به دنبال دارد، چون با تعریف یک نقشه مناسب می توان نقشه راه درستی برای جذب گردشگر تبیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام جانفشان _مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران _ گفت: آثار منحصر به فرد موزه های تخصصی مانند موزه رضا عباسی در حوزه آثار خوشنویسی و نگارگری می توانند برند موزه های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

وی در بازدید از موزه رضا عباسی با تاکید بر این که برندسازی برای موزه های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می کند، گفت: با تعریف یک برند مناسب برای موزه ها می توان چشم انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد.

او به پویش شهروندی تهران، موزه ای به وسعت یک شهر که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: از نظر اساتید و افراد صاحب نظر در حوزه های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه ها می تواند استفاده شود.

وی از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند سازی برای موزه رقابت زاست

برند سازی برای موزه رقابت زاست