برند سازی برای موزه رقابت زاستمدیر کل میراث فرهنگی استان تهران معتقد است: برندسازی برای موزه های استان تهران، مزیت رقابتی به دنبال دارد، چون با تعریف یک نقشه مناسب می توان نقشه راه درستی برای جذب گردشگر تبیین کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام جانفشان _مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران _ گفت: آثار منحصر به فرد موزه های تخصصی مانند موزه رضا عباسی در حوزه آثار خوشنویسی و نگارگری می توانند برند موزه های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد. وی در بازدید از موزه رضا عباسی با تاکید بر این که برندسازی برای موزه های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می کند، گفت: با تعریف یک برند مناسب برای موزه ها می توان چشم انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد. او به پویش شهروندی تهران، موزه ای به وسعت یک شهر که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: از نظر اساتید و افراد صاحب نظر در حوزه های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه ها می تواند استفاده شود. وی از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |