مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 10:402019-05-27سياسي

یک استاد حوزه و دانشگاه: امیرالمومنین(ع) شهید عدالت بود


امیرالمومنین(ع) شهید عدالت بود؛ قطعا کسی که می خواهد عدالت را در جامعه ایجاد کند مخالفان سرسختی دارد که این مخالفت گاهی به قیمت از دست دادن جان وی تمام می شود.

- یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: امیرالمومنین(ع) شهید عدالت بود؛ قطعا کسی که می خواهد عدالت را در جامعه ایجاد کند مخالفان سرسختی دارد که این مخالفت گاهی به قیمت از دست دادن جان وی تمام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) به عنوان امام پس از پیامبر جایگاه ویژه ای دارند.

با قطع ارتباط نبوت به وسیله وحی، به دستور خدا، پیغمبر (ص) وصیت کردند که پس از ایشان، علی ابن ابیطالب (ع) ولی و جانشین و ادامه دهنده مسیر ایشان است.

وی افزود: پس از این بود که به دلیل مخالفت برخی با دستور خدا و پیامبر (ص)، موضوع خلافت امام علی (ع) به تأخیر افتاد اما زمانی که مردم متوجه اشتباه خود شدند جمعیت زیادی درب منزل مولا امیرالمومنین (ع) رفتند تا ایشان دوباره خلافتی که از وی گرفته شده بود را به دست بگیرند.

موسوی ادامه داد: امیرالمومنین (ع) به مدت چهار سال و 6 ماه خلافت را به دست گرفتند و با اجرای عدالت توسط ایشان، برخی طیف های موجود در جامعه اسلامی روبروی ایشان قرار گرفتند؛ یکی از این طیف ها خوارج بودند که با نظریات افراطی در مقابل ایشان ایستادند و تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد حوزه و دانشگاه: امیرالمومنین(ع) شهید عدالت بود

یک استاد حوزه و دانشگاه: امیرالمومنین(ع) شهید عدالت بود