مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 09:202019-05-28بين الملل

پوتین از نیروهای مرزی خواست مانع نفوذ تروریست های بین المللی شوند


رییس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) تاکید کرد : نیروهای مرزی روسیه باید به شدت تلاش های تروریست های بین المللی برای نفوذ به داخل این کشور را متوقف کرده و همچنین کانال های مهاجرت غیر قانونی را شناسایی و منهدم کنند.

- تصویر آرشیوی است رییس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) تاکید کرد : نیروهای مرزی روسیه باید به شدت تلاش های تروریست های بین المللی برای نفوذ به داخل این کشور را متوقف کرده و همچنین کانال های مهاجرت غیر قانونی را شناسایی و منهدم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در جریان سخنرانی به مناسبت روز گاردهای مرزی ، گفت : مرزهای روسیه طولانی ترین مرزهای جهان محسوب می شوند و وظیفه شما این است که امنیت این مرزها را تضمین کنید.

شما باید به طور کامل تلاش های تروریست ها و قاچاقچیان بین المللی و گروه های جنایتکار فرا ملیتی برای نفوذ به داخل کشورمان را متوقف کرده و کانال های مهاجرت غیر قانونی و قاچاق مواد مخدر که همواره به دنبال فرصت هستند، شناسایی و منهدم سازید.

روسیه امروز روز گاردهای مرزی را جشن گرفته است.

در تاریخ 28 مه سال 1918 میلادی شورای کمیسرهای خلق روسیه حکم تشکیل گارد مرزی تحت نظارت کمیساریای مالی خلق را تایید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین از نیروهای مرزی خواست مانع نفوذ تروریست های بین المللی شوند

پوتین از نیروهای مرزی خواست مانع نفوذ تروریست های بین المللی شوند