مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 10:252019-05-28اجتماعي

شهر بجنورد برای عابران امن نیست


رییس گروه ترافیک استانداری خراسان شمالی گفت: اقدامات شهرداری بجنورد در حوزه مدیریت ترافیک و عابران پیاده مأیوس کننده است.

- احسان رستمی کمند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه شهر بجنورد برای عابران پیاده امن نیست، اضافه کرد: در 11 سال گذشته 111 نفر عابر پیاده در بجنورد فوت شدند و این آمار در کل استان 212 نفر فوتی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد راکبان موتورسیکلت که در همین مدت فوت شدند 217 نفر بوده است، عنوان کرد: 79 نفر از این تعداد فوتی ها متعلق به بجنورد بوده است که این آمار نشان از ناامن بودن شهر بجنورد برای عابران پیاده و موتور سواران دارد.

رستمی کمند با تاکید بر اینکه فعالیت ها در حوزه ترافیکی بجنورد نیازمند تغییر نگرش است، افزود: اگر در این مدت زمان در برخی از سال ها کاهش آمار متوفیان را مشاهده می کنیم به دلیل انجام کار بنیادین و علمی نبوده است.

به گفته وی، فعالیت هایی که سازمان شهرداری ها برای فرهنگ سازی شهری بجنورد، مشخص کرده بود تقریباً هیچکدام از آنها اجرایی نشدند و این در حالی است که اقدامات فرهنگ سازی شهری کم هزینه و ماندگار است و شهرداری بجنورد در این حوزه بسیار ضعیف عمل می کند.

رییس گروه ترافیک استانداری خراسان شمالی بیان کرد: ایمنی عابران پیاده، راحتی عابر پیاده و جالب سازی پیاده روها برای عابران پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر بجنورد برای عابران امن نیست

شهر بجنورد برای عابران امن نیست