مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 15:452019-05-28سياسي

تشکیل کارگروه مشترک با ایالت سند پاکستان


پیشنهاد می کنیم با هدف برنامه ریزی برای توسعه روابط اقتصادی، کارگروهی مشترک بین خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان تشکیل و نخستین جلسه آن در مشهد برگزار شود.

- استاندار خراسان رضوی گفت: پیشنهاد می کنیم با هدف برنامه ریزی برای توسعه روابط اقتصادی، کارگروهی مشترک بین خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان تشکیل و نخستین جلسه آن در مشهد برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با رفعت مسعود، سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در ایران در محل دفتر استاندار، اظهار کرد: برای ارتقای سطح روابط اقتصادی میان خراسان رضوی و استان های کشور پاکستان آمادگی داریم و بسترهای مورد نیاز نیز برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی پاکستانی در مشهد و استان فراهم است.

وی افزود: خراسان رضوی و مشهد ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری سلامت، صنعت، کشاورزی و خدمات دارند که می توان از آن ها در راستای توسعه همکاری های اقتصادی بین ایران و پاکستان استفاده کرد.

رزم حسینی با بیان اینکه مشهد در حوزه گردشگری سلامت از امکانات و زیرساخت های بسیار خوبی برخوردار است، عنوان کرد: در حوزه گردشگری و زیارت پیشنهادهای مشخصی برای سرمایه گذاری تعریف شده که در صورت آمادگی طرف های پاکستانی، می توان در کارگروه مشترک درباره آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مشترک با ایالت سند پاکستان

تشکیل کارگروه مشترک با ایالت سند پاکستان