مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 خرداد 1398 ساعت 07:362019-05-29دانش

هنرمندان شیرازی و مشهدی برای کمک به سیل زدگان گلستان گلریزان برگزار می کنند


شاهرخ بخشایش، هنرمند شیرازی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برنامه ریزی جمعی از هنرمندان شیرازی و مشهدی برای برگزاری گلریزان با هدف کمک به مردم سیل زده گلستان خبر داد و گفت: - هنرمند و خواننده شیرازی از برنامه ریزی جمعی از هنرمندان مشهد و شیراز برای برگزاری دو مراسم گلریزان با هدف جمع آوری کمک به مردم سیل زده گلستان خبر داد.

شاهرخ بخشایش، هنرمند شیرازی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برنامه ریزی جمعی از هنرمندان شیرازی و مشهدی برای برگزاری گلریزان با هدف کمک به مردم سیل زده گلستان خبر داد و گفت: مبالغی که در گلریزان جمع آوری شود، به گروه جهادی دانشگاه تهران که در گلستان فعالیت می کنند، اهدا می شود.

بخشایش با بیان اینکه در این حرکت خیرخواهانه هنرمندان سراسر کشور مشارکت می کنند، افزود: در مراسم گلریزان اقلام هنری که از سوی هنرمندان تولید شده اند، به نمایش و فروش گذاشته می شوند که عایدی آن نیز برای کمک به سیل زدگان ارسال خواهد شد.

این هنرمند و خواننده شیرازی گفت: اقلامی که در این مراسم خیرخواهانه به معرض نمایش گذاشته می شود، ارزش مالی چندانی ندارد، اما امیدواریم با نگاه خیر افراد خیرخواه که در این مراسم دعوت می شوند، مبالغی برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان شیرازی و مشهدی برای کمک به سیل زدگان گلستان گلریزان برگزار می کنند

هنرمندان شیرازی و مشهدی برای کمک به سیل زدگان گلستان گلریزان برگزار می کنند