مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 خرداد 1398 ساعت 21:302019-05-29سياسي

قوه قضاییه برای تحول نیاز به استقلال کامل و حداکثری دارد


رییس کل دادگستری استان قم تأکید کرد: قوه قضاییه برای تحول، نیاز به استقلال کامل و حداکثری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی عصر چهارشنبه (8 خرداد) در دیدار قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان قم با رییس قوه قضاییه اظهار کرد: مقوله توسعه یک امر بیرونی است و به معنی رها شدن از گذشته و ورود به یک نظام جدید است، برای ورود به نظام جدید باید وضعیت موجود و مطلوب مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: تحول یک امر درونی است و فرآیندی است که در آن ساختارها و کارکردها باید تغییر کند و دگرگون شود؛ اگر دگرگونی ایجاد نشود، تحولی نیز به ثمر نمی رسد.

رییس کل دادگستری استان قم بیان کرد: در دو دهه گذشته و در زمان ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی، مقوله توسعه تشکیلات قضایی مورد توجه قرار گرفته بود و پروژه ها با توجه به وضعیت مطلوب و وضعیت فعلی به انجام می رسید و یک دهه بسیار پرتلاشی برای مدیران نظام بود؛ دستاورد آن دهه که در دوره آیت الله لاریجانی تکمیل شد، زایش فناوری اطلاعات بود که ثمره بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: دوره تحول بسیار سخت تر از دوره توسعه است، در دوره تحول باید ساختار و کارکرد دگرگون شود و شناخت کارکرد و ساختار دستگاه قضا از اهم موضوعات در فضای مدیریتی برای تحول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه برای تحول نیاز به استقلال کامل و حداکثری دارد

قوه قضاییه برای تحول نیاز به استقلال کامل و حداکثری دارد