مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 خرداد 1398 ساعت 07:402019-05-30اجتماعي

دانش آموزان خاش 2 و نیم تن گوشت مرغ تولید کردند


دانش آموزان و هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید رجایی در این شهرستان با تلاش مستمر و در تجربه ای تازه توانستند افزون بر 2 و نیم تن گوشت مرغ را تولید کنند.

- مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: دانش آموزان و هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید رجایی در این شهرستان با تلاش مستمر و در تجربه ای تازه توانستند افزون بر 2 و نیم تن گوشت مرغ را تولید کنند.

خالد کرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا- افزود: در راستای کمک به رونق تولید و کیفی سازی آموزش ها در مدارس کار پرورش افزون بر یک هزار قطعه مرغ در هنرستان کشاورزی خاش مورد توجه قرار گرفت که با همت دانش آموزان و اولیای مدرسه موفقیتی تازه کسب کردیم.

وی با تاکید بر اینکه مرغ تولیدی در این مکان کاملاً سالم، ارگانیک و سبز است، اظهار کرد: تولیدات دانش آموزان ما در این مرحله در سطح مدارس شبانه روزی و خانواده فرهنگیان مورد استفاده قرار می گیرد.

کرد ادامه داد: افزون بر 200 هنرآموز در این هنرستان علاوه بر فراگیری علم و دانش در مبحث تولید و کسب درآمد برای خودشان و آموزشگاه نقش آفرینی می کنند.

وی بیان کرد: در این مکان ظرفیت های ارزشمندی در مبحث تولیدات زراعی و باغی و دامی و پرورش مرغ و ماهی وجود دارد که تاکنون بهره برداری مناسبی از آن نشده بود و بر این هستیم با مدیریت درست منابع و شکوفا کردن استعدادها بتوانیم از امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خاش 2 و نیم تن گوشت مرغ تولید کردند

دانش آموزان خاش 2 و نیم تن گوشت مرغ تولید کردند