مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 خرداد 1398 ساعت 11:502019-05-31سياسي

جمالی: رژیم صهیونیستی دچار بحران هویت است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طرح های آمریکایی همانند سایر طرح های آنها پیش از تولد سقط شده خواهد بود، گفت: امروز شاهد هستیم که صهیونیست ها دچار بحران هویت شده اند.

- محمدجواد جمالی با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: اگر امروز را با همکاری سرسپردگان سعودی، بحرین و دیگر شیوخ مرتجع منطقه روز معامله قرن اعلام کرده اند به خصوص از جنبه اقتصادی آن، باید بدانند همانطور که کمپ دیوید، اسلو و مادرید جواب نداد قطعاً این کنفرانس در بحرین با محوریت معامله قرن هم پیش از تولد سقط شده خواهد بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین بیان کرد: مطمئناً پیام حضور مردم در راهپیمایی این است که صهیونیست ها بهتر از هر کسی می دانند که آتش بس 48 ساعته انجام می شود و وزیر صهیونیستی در گوشه ای از پستوهای خانه اش با همه پشتیبانانی که دارد می لرزد و در مقابل اراده مردم آنها هیچ کاری از پیش نمی برند بلکه روز به روز ضعیف تر می شوند.

جمالی در پایان تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی دچار بحران هویت شده و این اتفاق ممکن نیست مگر اینکه مقاومت امت اسلامی مسبب این مسئله است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمالی: رژیم صهیونیستی دچار بحران هویت است

جمالی: رژیم صهیونیستی دچار بحران هویت است