مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 خرداد 1398 ساعت 14:452019-05-31بين الملل

ترامپ گفت روسیه به انتخاب او کمک کرد، بعد حرفش را پس گرفت!


دونالد ترامپ ساعتی پس از آنکه اذعان کرد روسیه به انتخاب او برای ریاست جمهوری کمک کرده است، در پیام توییتری دیگری منکر کمک روسیه شد.

- ترامپ گفت روسیه به انتخاب او کمک کرد، بعد حرفش را پس گرفت! دونالد ترامپ ساعتی پس از آنکه اذعان کرد روسیه به انتخاب او برای ریاست جمهوری کمک کرده است، در پیام توییتری دیگری منکر کمک روسیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در جریان انتشار توییت هایی علیه افراد و مفاهیم برگرفته از سخنان بازرس رابرت مولر، رسانه های اخبار جعلی و این جرم ساختگی ، برای اولین بار گفت روسیه به پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2016 کمک کرد.

رییس جمهوری آمریکا صبح پنج شنبه در توییتی نوشت: روسیه، روسیه، روسیه! این تمام چیزی است که از ابتدای این پیگیری موهومات ساختگی می شنوید.

و اکنون روسیه محو شد چون من با روسیه که کمک کرد تا من انتخاب شوم، کاری نداشتم! برای رییس جمهوری که پیشتر هرگونه مداخله روسیه در انتخابات 2016 را منکر می شد، آن هم با وجود نتایج آژانس های اطلاعاتی آمریکا، این اعتراف درباره کمک روسیه بسیار جالب توجه بود.

اما اندکی پس از آن ترامپ در کنفرانس خبری کاخ سفید گفت: روسیه به من کمک نکرد که انتخاب شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ گفت روسیه به انتخاب او کمک کرد، بعد حرفش را پس گرفت!

ترامپ گفت روسیه به انتخاب او کمک کرد، بعد حرفش را پس گرفت!