مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 13:402019-06-01ورزشي

پیروزی قاطع ایتالیا مقابل آلمان با درخشش نِلی


تیم ملی والیبال ایتالیا در دومین بازی خود در هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2019، با درخشش ستاره خود گابریل نِلی تیم آلمان را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعت 12:30 امروز (شنبه) 11 خرداد ماه 1398 در ادامه رقابت های هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2019 در چین، دو تیم آلمان و ایتالیا به عنوان هم گروهی های ایران در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ایتالیا پایان یافت.

ست اول: 25 - 21 ایتالیا از ابتدای شروع این ست تیم ملی ایتالیا برتری نسبی را مقابل آلمان داشت و توانست وقت استراحت فنی اول و دوم را نیز از آن خود کند.

با این حال این ست به صورت پایاپای تا امتیاز 19 -19 پیگیری می شد تا اینکه گابریل نِلی ستاره تیم ایتالیا در پشت خط سرویس خوش درخشید و توانست فاصله امتیاز میان دو تیم را افزایش دهد.

در پایان هم ایتالیایی ها با حفظ این نتیجه با 4 امتیاز اختلاف پیروز ست اول شدند.

ست دوم: 30 - 28 ایتالیا با شروع ست دوم، آلمانی ها عملکرد بهتری در دفاع روی تور داشتند و با به کار گیری سرعت در خط حمله دفاع ایتالیا را دور زده و وقت استراحت فنی اول را کسب کردند.

با ورود دو تیم به زمین ایتالیایی ها اختلاف دو امتیازی را جبران کردند اما، ژرمن ها اجازه پیش افتادن به آن ها ندادند و در نهایت با نتیجه 16 - 15 وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی قاطع ایتالیا مقابل آلمان با درخشش نِلی

پیروزی قاطع ایتالیا مقابل آلمان با درخشش نِلی