مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 16:152019-06-01سياسي

چرا فرش فانتزی بخریم؟


مدت هاست که فرش های متفاوتی به خانه های ما راه پیدا کرده اند.

فرش هایی که با طراحی های جدید و متفاوت نوعی دیگر از دکوراسیون را به تصویر می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام مرداس، در واقع فرش ها از تنها طرح خود یعنی کلاسیک و سنتی درآمده و مطابق سلیقه های امروز طراحی می شوند.

این تغییر سبک و طراحی، بیشتر به ذائقه مردم بازمی گردد، چون به نظر می رسد از یک دوره ای به بعد فرش های کلاسیک جذابیت خود را بین قشری از جامعه که بیشتر جوان ها بودند، از دست دادند که همین موضوع دلیل اصلی ورود انواع فرش فانتزی و مدرن به دکوراسیون داخلی شد.

کاربرد اصلی فرش های فانتزی برای کجاست؟ فرش فانتزی که به صورت ماشینی بافته می شود از طرح های ساده و خلوت تشکیل شده که غالباً الگوهای درشتی مانند اشکال هندسی درشت، گل های درشت و … دارند.

این ویژگی ظاهری آن ها را از حالت رسمی و کلاسیک دور کرده و شکل و شمایل مدرنی به آن ها داده است؛ بنابراین به جرأت می توان گفت اگر دکوراسیون کلاسیک و رسمی دارید بهتر است از این فرش ها استفاده نکنید.

اما لازم است یادآوری کنیم که خرید فرش فانتزی تنها برای اتاق خواب یا اتاق کودک، بی انصافی محسوب می شود؛ چرا که دکوراسیون های امروزی غالباً حال و هوای متفاوتی پیدا کرده اند و ازاین رو فرش فانتزی می تواند بهترین ایده برای استفاده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فرش فانتزی بخریم؟

چرا فرش فانتزی بخریم؟