مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 خرداد 1398 ساعت 14:062019-06-02بين الملل

داماد ترامپ و سازمان ملل مسائل منطقه را مدیریت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، روز شنبه اعلام کرد: نشست های فوق العاده در عربستان سعودی شکست خوردند؛ - سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رییس هیئت صنعا در مذاکرات با اشاره به این که نشست های فوق العاده در عربستان سعودی شکست خوردند، اظهار داشت که مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا و سازمان ملل متحد مسائل منطقه را مدیریت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، روز شنبه اعلام کرد: نشست های فوق العاده در عربستان سعودی شکست خوردند؛ چرا که این نشست ها شامل هیئت های ناکارآمد و غیرتاثیرگذار بودند.

عبدالسلام افزود: عربستان سعودی بحران های منطقه را شعله ور کرد و هرگونه میانجیگری کشور های حوزه خلیج فارس، عربی و اسلامی را رد کرد.

وی خاطرنشان کرد، شورای همکاری خلیج فارس در وضعیت خوبی قرار ندارد و دیگر تنها به صورت صوری و آن هم با تلاش های فشرده تشکیل جلسه می دهد.

محمد عبدالسلام به بررسی وضعیت اتحادیه عرب پرداخت و ابراز عقیده کرد که این اتحادیه آخرین طرفی است که از مشکلات و مسائل ملت های منطقه باخبر می شود، و در واقع، کسانی که مسائل منطقه و در راس آن ها مساله فلسطین را مدیریت می کنند جرد کوشنر داماد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد ترامپ و سازمان ملل مسائل منطقه را مدیریت می کنند

داماد ترامپ و سازمان ملل مسائل منطقه را مدیریت می کنند