مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت 08:562019-06-03سياسي

پورمختار: مجلس به خصوصی سازی ها قوی تر ورود پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند خصوصی سازی شرکت های دولتی گفت: - عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه مجلس باید به خصوصی سازی ها به طور قوی تر ورود پیدا کند، گفت: موضوع تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی گامی رو به جلو در این زمینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند خصوصی سازی شرکت های دولتی گفت: خصوصی سازی ها به جای اینکه موتور اقتصاد کشور را توسط بخش خصوصی تقویت و فعال کند برای اقتصاد کشور به یک چالش تبدیل شده است.

وی افزود: از یک سو دولت با واگذاری بنگاه ها به بخش خصوصی حداقل مدیریتش را بر این بنگاه ها نیز از دست داده و از سوی دیگر نوعاً این بنگاه ها به افرادی سپرده شده که اهلیت لازم را نداشته اند و یا قوانین و مقررات را رعایت نکرده اند.

متأسفانه بخش زیادی از این بنگاه ها دچار رکود شد و بعد از واگذاری به بخش خصوصی تعطیل شده اند و حداقل ها را نیز در این باره از دست داده ایم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: براساس قانون شخص خریدار در رابطه با شرکت های دولتی تا پنج سال نباید تولید و کاربری شرکت را تغییر دهد و کارگران نیز باید به طور ثابت در آن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمختار: مجلس به خصوصی سازی ها قوی تر ورود پیدا کند

پورمختار: مجلس به خصوصی سازی ها قوی تر ورود پیدا کند