مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت 17:162019-06-03بين الملل

مسکو، اتهام ترامپ درباره ادلب سوریه را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال ادعای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمله روسیه به غیرنظامیان در شهر ادلب در سوریه، - کرملین ادعای جدید رییس جمهور آمریکا را مبنی بر اینکه سوریه و روسیه در حال بمباران غیرنظامی ها در ادلب سوریه هستند، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال ادعای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمله روسیه به غیرنظامیان در شهر ادلب در سوریه، کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) این ادعای تازه رییس جمهور آمریکا را رد کرد.

خبرگزاری رویترز دوشنبه بعد از ظهر گزارش کرد که کرملین اعلام کرده، ارتش روسیه علیه غیر نظامیان حمله نکرده، بلکه مقر تروریست ها در شهر ادلب را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ دوشنبه صبح به وقت تهران در توییتی روسیه را به حمله به ادلب متهم کرد.

رییس جمهور آمریکا بدون اشاره به حملات مداوم چند هفته گذشته گروه های مسلح و تروریستی به مواضع ارتش سوریه در حماه و ادلب در شمال غرب سوریه، مدعی شد، دمشق با کمک روسیه، ادلب را بمباران می کند.

ترامپ، اتهام خود را به شنیده ها مستند کرد و در توییت خود نوشت که شنیده می شود روسیه و سوریه در حال بمباران استان ادلب هستند و بی تردید بسیاری از غیرنظامیان را می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو، اتهام ترامپ درباره ادلب سوریه را رد کرد

مسکو، اتهام ترامپ درباره ادلب سوریه را رد کرد