مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 خرداد 1398 ساعت 09:062019-06-04بين الملل

چه کسی به شما قیمومیت دیگر کشور ها را داد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی احتمال می دادند مشارکت سطح بالای قطر در نشست های اخیر در مکه مکرمه، روزنه امید برای پایان قریب الوقوع بحران در روابط شورای همکاری خلیج فارس است، - وزیر خارجه قطر در پیامی به عربستان سعودی، به این رژیم گفت که چه کسی بر شما قیمومیت بر کشور های دیگر را اعطا کرد؟! .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی احتمال می دادند مشارکت سطح بالای قطر در نشست های اخیر در مکه مکرمه، روزنه امید برای پایان قریب الوقوع بحران در روابط شورای همکاری خلیج فارس است، ولی بیانیه های پایانی در این نشست ها، که دوحه بند های آن ها را مغایر با سیاست های خود دانسته، تنش میان دو کشور را تشدید کرده است.

ابراهیم العساف وزیر خارجه عربستان سعودی درباره مشارکت قطر در این نشست ها، گفته است که کشورش از گفتگو با قطر استقبال می کند مشروط بر این که طرف قطری، طبق گفته وی، به راه درست برگردد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر، روز یکشنبه طی گفت وگویی مفصل با شبکه تلویزیونی الجزیره ، به این اظهارات العساف واکنش نشان داد و گفت: با تمام احترام به عربستان سعودی یا وزیر سعودی، که چنین اظهاراتی را مطرح کرده است، نمی دانم چه کسی به آن ها قیمومیت به کشور ها را اعطا کرده است که این کشور ها به را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به شما قیمومیت دیگر کشور ها را داد؟

چه کسی به شما قیمومیت دیگر کشور ها را داد؟