مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 خرداد 1398 ساعت 09:102019-06-05سياسي

به نام رباط کریم به کام ری


رییس شورای شهرستان رباط کریم اظهار کرد: بخش قابل توجهی از فرودگاه حضرت امام (ره) در اراضی شهرستان رباط کریم احداث شده است اما بنابر تصمیمات گذشته، - رییس شورای شهرستان رباط کریم اظهار کرد: بخش قابل توجهی از فرودگاه حضرت امام (ره) در اراضی شهرستان رباط کریم احداث شده است اما بنابر تصمیمات گذشته، تمام عوارض و انتفاعات مالی که از این فرودگاه به دست می آید به شهرستان ری تعلق گرفته است یعنی آلودگی، سروصدا، تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور برای رباط کریم است اما هیچ عوارضی از این فرودگاه به این شهرستان تعلق نمی گیرد.

علی رجبی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان رباط کریم شامل سه شهر رباط کریم، نصیرشهر و شهر جدید پرند و 14 روستا است، گفت: به دلیل گرانی مسکن در تهران و فاصله اندک شهرستان رباط کریم با پایتخت جمعیتی در این شهرستان ساکن شدند که روزانه برای کار به تهران می آیند و شب بازمی گردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رباط کریم مهاجر پذیر است، اظهارکرد: نرخ رشد جمعیت دانش آموزی نشان می دهد که در سطح کشور یا حداقل در سطح استان تهران، نرخ رشد جمعیت شهرستان رباط کریم بالا است.

طبیعتاً این موضوع مشکلات بسیاری را در تامین فضای مناسب آموزشی ایجاد می کند البته تلاش های بسیاری توسط دولت و آموزش و پرورش برای این موضوع شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام رباط کریم به کام ری

به نام رباط کریم به کام ری