مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 خرداد 1398 ساعت 10:052019-06-05سياسي

امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت هستیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تاکید کرد که امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت و همبستگی هستیم.

- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تاکید کرد که امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت و همبستگی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز عید سعید فطر شیراز که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، تصریح کرد: قطعا در شرایط کنونی، نیازمند اتحاد و همبستگی بیشتری هستیم زیرا دعواهای سیاسی دشمن را شاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد که با همبستگی و وحدت نباید اجازه داد دشمن به اهداف خود برسد و اهمیت مقاومت را یادآور شد و گفت: موفقیت هایی که ایران اسلامی در چهاردهه گذشته کسب کرده، حاصل مقاومت و ایستادگی بوده است.

امام جمعه شیراز هزینه های مقاومت را بهتر از ذلت ناشی از تسلیم دانست و ضمن ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات کشور خصوصا مسائل معیشتی مردم، گفت: باید ثابت کرد که با نسخه اسلامی توان اداره مطلوب کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت هستیم

امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت هستیم