مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 خرداد 1398 ساعت 11:202019-06-05سياسي

زکات فطریه روزه را به کمال می رساند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه دادن زکات فطریه روزه را به کمال می رساند، ادامه داد: زکات فطریه جامعه را از فقر پاک، - و جان و مال انسان را پاک و مطهر می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز عیدفطر سمنان که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ سمنان برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر از امام به مثابه یک رهبر بزرگ دینی و سیاسی نام برد که جاذبه و محبت مردم به اندیشه های وی همواره رو به افزایش است.

دشمنان با وجود گذشت 30 سال از رحلت امام خمینی(ره) همچنان به دنبال کمرنگ کردن اندیشه و خط امام هستند اما جاذبه امام روز به روز در جهان اسلام رو به فزونی است.

وی با بیان اینکه دشمنان اندیشه های امام در این سی سال نتوانسته اند به خواسته های خود برسند افزود: اندیشه های پرفروغ امام الهام بخش مقاومت و ایستادگی در برابر دنیای استکبار است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی تن به ذلت نخواهد داد به بیانات رهبری فرزانه معظم انقلاب در سالروز رحلت امام اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند ملت بزرگ ایران هیچگاه در برابر دشمن و زیاده خواهی های آن تن به ذلت نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکات فطریه روزه را به کمال می رساند

زکات فطریه روزه را به کمال می رساند